Friday 11 September 2009

Aku bukan anak ayam.

Hari ni, adalah hari tension sedunia.. eh bukan sedunia.. aku sorang je kot.

kenapa?

sebab serabut.. risau.. geram..

Episod "bahagia" aku dengan kpm belum berakhir rupanya. Aku pun tak tau la sampai bila aku terpaksa deal dengan orang2 macam ni.


AKU BUKAN ANAK AYAM!!!!! AKU ANAK ORANG LAR!!!


Urgggh!!! Kalau nak cerita, berpages2 pun belum tentu abes.. lagipun tak baik mengumpat.. lebih2 lagi bulan ramadhan ni..


Tahan punya tahan, hari ni, jatuh juga air mata ku.. di depan lecturer somemore!! Dan kejadian tadi amat memalukan la aku rasa.. Aku bukan sengaja mencipta drama.. Tuhan je yang tahu betapa bergetar bibir aku menahan rasa.. tapi akhirnya mengalir juga.. cis!!


I was emotionally tak stable sejak pagi lagi. Dan tengah hari tadi adalah kemuncaknya. Kesian Aisyah terpaksa dengar luahan perasaan aku.. Sori ye Isyah!! :(


Jangan risau.. tiada siapa2 kena marah or maki. Walaupun i really wish i could.


Huh.. Apa la nasib.. betulkah jalan yang aku pilih ni? Only God knows.....

1 comment:

AkuOrangBalok said...

Jalan you dah betul.. yg tak betulnya those officers in KPM... they are really not proffesional in dealing things with clients.. same thing happened to cik ani's transfer application.. The officer said she has to queue as there are 10 more applications submitted earlier than hers. But what happened was that a lady who applied later than her got the place (of course she got it by using a BIG cable).. cik ani is still here sincerely waiting and waiting.. That is KPM..