Thursday 20 May 2010

Well done Me!

Alhamdulillah...

Dengan berakhirnya exam pagi tadi, maka berakhirlah hidup aku sebagai seorang STUDENT!

Perasaan aku?

Erm.. lega, sebab dah takyah study seperti seorang student lagi..

Dan sedih.. sbb dah tak jadi student. haha.. keling! Belajar dah jadi sebahagian hidup aku. And now.. it's over.. of course it feels weird. And rasa kehilangan kot. erm...

Pasni, bersedia tuk KERJA.. and KAHWIN. Hoho.. totally a new phase in my life.

Ready ke aku?

Kalo nak jawab secara jujur dari hati dan jantung.. memang ar aku tak ready..

Tapi sampai bila taknak ready kan? Redah je la Rin oi.. just go with the flow.. InsyaAllah you'll be fine.

Please pray for me.. i'm scared~

1 comment:

nadirah alias said...

klu nk tgu ready sampai bl2 pon x ready beb!so btl kata ko..redah aje..hehe
insyaallah klu kita ikhlas dlm segala-galanya semuanya akan dipermudahkan..amin. ;)