Thursday 22 April 2010

Video bongok!

I'm sure everyone pernah terkena dengan video yang minta kita perhati dekat2 apa yang bakal ditayangkan, or tengok betul-betul mulut dia, ada keluar ulat, or cuba cari betul-betul ular berkepala lima, and macam-macam lagi lah helahnya..

And last-last, kuar lah muka hantu buruk giler berserta sound yang kuat amat!! Mesti penah terkena kan? kan?

Aku tak tau ar ngan orang lain, tapi aku dah banyak kali giler kot.. tak tau ar pe nasib.

Aku ni dah la penakut. seb baik takde sakit jantung jek.

Ingat lagi time duk UK dulu, dah la aku duk kat halls tu sorang-sorang. Ada satu hari tu, tengah-tengah malam, polar lak anta emel suh tekan-tekan dot yang muncul kat screen. aku pun layan lar.. ingatkan game ape, skali kuar antu tau tak?! Rasa nak mampus terus je time tu.. terus aku naik atas katil cuba tido sambil dada nak pecah sampai pagi. Kesian tak? kesian kan aku.... huhu..

Aku bukan tak suker lawak korang.. aku suker sangat.. tapi bukan ketika aku keseorangan di tempat asing yang sejuk beku dan gloomy serta sangat gelap dan sunyi. haha.. polar, seb baik aku hidup lagi tau tak.

And hingga ke hari ini, aku masih terkena dengan lawak2 sedemikian.. And hingga ke hari ini juga, jantung aku macam nak tercabut.

Owh Tuhan, bile kah semua ini akan berakhir?? Sudah-sudah la aniaya aku wahai rakan-rakan.

2 comments:

nadirah alias said...

HAHAHAHAHAH!
pastu ko hightlight yg time aku kenakan ko kan!tp best apa..sampai skang ko ingat muka hantu tu kan?hehehee
tp lps tu aku xde hanto dah.sudah dpt warning kata.hehe

Anonymous said...

haha terbaek!