Tuesday 2 November 2010

Happy Birthday Hunny Bunny!

*Amaran: Entry jiwang. Baca at your own risk.*

Hello Encik Suami.. :D

Another year gone by. You are 26 today. Pejam celik, pejam celik.. dah 6 kali rupanya kita sambut birthday awak sejak kita mula-mula kenal.

Tapi.. tahun ni special sikit. Sebab ini kali pertama sejak awak jadi suami saya. Kan best kalau saya dapat berada kat sisi awak sekarang. Saya akan masak special-special untuk awak. It might end up with a tragedy (such as lauk hangus, terhiris jari, etc), tapi awak punya pasal saya tak kisah, saya akan masak sampai menjadi. Sebab hari ni hari special awak. Tapi tu semua angan2 aje lar. Saya tak mungkin berada kat sana sekarang.. Jadi saya gantikan dengan this special post aje lar, aci tak?

Ehem..ehem..

To My Darling Husband,

Erm..ok, where do i begin.. first of all, nak bitau.. i miss u so much!

And HAPPY 26th BIRTHDAY SAYANG!!

I know i didn't say this quite often, or maybe i did.. but today is special.. i want to say it again and out loud.. I LOVE YOU!!

You know that when i'm really into a particular movie, i could go watching it over and over again and never get tired of it?Well, you are the movie i could never get tired of. So interesting.. so entertaining..i could never get enough!

You are no longer the same person i know 6 years back. But hey, i still love you just the same.. owh wait.. No. I actually love you even more.. And i want to take this chance to wish you all the happines in the world. Semoga Allah sentiasa memberkati hidup awak dan berikan yang terbaik buat awak. Amiin~

Just a little reminder. Apart from being happy sebab Allah dah panjangkan umur kita, apa kata kita renung buat sementara. Sorang kawan saya pernah bertanya, kalau kita hilang duit, kita patut happy or sedih? Mestilah sedih kan.. So, bila kita hilang umur kita by one year, why should we be happy? Sepatutnya kita lebih menginsafi diri and mendekatkan diri pada Illahi.. So, saya harap, di samping kita bergembira, kita tak lupa hakikat yang sebenar. Kita sebenarnya semakin hampir menemui Allah. :)

K, that's all i guess.. i hope you have a blast! Take care my dear :)

I love you! xoxo

2 comments:

bingkisan said...

nak jiwang gak la...thanks a lot! luv u!

Rynn said...

hee.. let's berjiwang-jiwangan! <3