Wednesday 15 June 2011

Kosong.

I'm feeling so empty. Masalah berakhir. But with the most unwanted solution. Tapi apa2 pun terpaksa redha. Perancangan Allah itu lebih baik kan?

For the sake of my babies dalam kandungan aku ni, and for the sake of my mother, aku memilih untuk berlapang dada. Bukan memilih untuk membenci. Walaupun aku punya 1001 alasan untuk membenci mereka semua. Tapi dendam bukanlah penyelesaiannya. Itu akan buat aku lagi merana. Jadi, i'm learning to forgive and forget.

Tapi itu tak bermakna aku boleh menerima semua ini sekelip mata. Aku juga manusia biasa. It may take months, or years before i can really accept all this.

Moga Allah permudahkan semuanya. Dan aku mohon Allah lindungi aku dan anak2 aku dari segala sifat keji dan mungkar. Amiin.

And to my hubby, thank you for giving me the best advice. It really calms me down. I love you! :)

No comments: