Sunday 25 September 2011

Counting the days to be a Mommy~

Tik.. tok..tik..tok.. the clock is ticking!

Masa itu dah terlalu hampir.. dah nak masuk week 37. Alhamdulillah..

Esok ada appointment ngan my doctor. Will set a date for bersalin coz i'm not gonna wait till week 40.. dah tak larat sangat dah ni. So we decided to just go for it.. maybe next week kot.

Preparation sume dah buat insyaAllah. Just tunggu ketibaan my babies je. I'm so excited but scared at the same time.

Kak cha and family dah selamat tiba di Saudi. Ralat jugak sebab tak sempat dorang nk tengok my babies.. Next time dorang balik Msia, my babies dah setahun lebih. Tapi takpelah, dah takdir Allah. We'll just skype2 je la ek.. hehe.

Please pray for us. Moga semua berjalan lancar. ameen. :D

2 comments:

_N.Othman said...

InsyaAllah semua akan berjalan lancar.... hehehe... Aku lak yg terasa sgt excited... Nway, I'm wishing u Best of Luck and to your babies: With Arms Wide Open... Welcome to this world =)

Rynn said...

ameen..thank u cemut!! *nerbes nih*