Wednesday 21 October 2009

My Sleepy Head

i don't know why, but lately, aku suke sungguh tido dalam kelas. Sampai classmates aku pun pelik apsal aku jadi gitu.. dorang kata, salah satu ciri-ciri kanak2 slow learner adalah selalu mengantuk dalam class.. kureng asam betul.. huhu..

Tak cukup tido malam ke? Nak bape jam benor?


Sekarang ni, mengantuk ni datang tak kira masa, pensyarah takde ke, pensyarah tengah mengajar ke, kalau mata dah berat cam tong gas, aku boleh lelap jugak.. seb baik tak berdengkur jek.. aku harap lar..

macam2 gaya pulak tu.. kepala atas meja, kepala atas kerusi sebelah, tersengguk2, duduk tegak, tangan tekup muka.. huh.. gaya apa lagi aku belum cuba? semuanya menghasilkan tido yang asyik giler!!

Nasib baik lecturer cam memahami.. dorang buat tak tau jek tengok kepala aku terhuyung-hayang cam mabuk ecstasy. buatnye dia libas aku time tengah syok bermimpi tu, tak ke sakit jantung? malu lagi.. huhu..

Amalan ini amatlah tidak sihat.. saya akan cuba mengubahnya secepat mungkin.. kerana sesungguhnya pemandangan aku tido dalam kelas sangat tidak indah. sekian, terima kasih~

2 comments:

bingkisan said...

sungguh fenomena anda ini...haha..tido mlm cukop2 ye..

Rynn said...

baik!