Friday 30 October 2009

Urrggghhh!!!

AMARAN! ini adalah luahan perasaan semata-mata.. jangan baca kalau taknak berdarah mata.

Alamak! tak tau lak nak mula camne.. haha!

First skali aku nak cakap.. aku benci tempat ni!!!! everything about this place! The people.. huh.. dont know how to describe them.. tak pernah i came across this type of crowd.. tak suker!!!!

Too many dramas.. tolong rileks boleh tak?? Umur aku 23 tahun.. bukan 13 tahun ok?? And aku takde kuasa nak masuk campur menda yang bukan urusan aku.. eh.. banyak lagi mende lain aku boleh buat.. tapi cuba berterus-terang, aku bukan makhluk yang akan bertukar hijau or ungu bila ada masalah.. masalah orang lain pulak tu.. tak kuasa tau tak? Cuba cakap awal2 yang hal ni takde kena mengena ngan aku.. senang cite.. ni nak main2 kan perasaan orang.. ingat seronok ke woiiii???

Dah skang ni tak pasal-pasal aku yang tak terlibat pun, dah terlibat sama.. sebab keputusan sesetengah orang yang tak pandai nak berfikir rasional.. nak jadi pengaman PBB kunun! taik kucing!

Daripada taknak marah, dah jadi nak marah. Tak pasal2 orang yang takde masalah ngan aku, tarik muka.. what the heck??? Aku yang takde kena mengena pun dah disalah anggap.. eeeiii.. sakitnyer hati!

Kepada mereka yang mencipta drama ni, dan kepada yang telah buat drama ni jadi telenovela yang sangat panjang.. TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK!!!! JASA ANDA DIKENANG SAMPAI SAYA MATI!

5 comments:

AsyAnis said...

sabo rynn sayang!

cube avoid urself from that circle, dear..n terus terang kt org2 yg marah tu yg ko xde kena mengena..relax k, klu ko x bersalah, in the end it will clear that u not involved xx

Rynn said...

erm.. tu la lang.. aku pun harap camtu.. pening2! anyways, thanks~

riaizzatirazali said...

sbr dear. deep breathing exercise. barulah thrill hidup berjumpa dgn org pelik2. nanti sepesen je xde variasi dlm kehidupan bosan jgk. hahaha.

i know how it feels. trust me. ;p kesabaran aku dah amat teruji sehingga ni je la ayat2 positive yg aku boleh buat. HAHAHA.

nadirah alias said...

sabar la beb.mmg manusia ni pelik.hidup zaman skang ni klu terlalu baik n x amik tahu hal org mmg menjadi masalah pd org!itulah hakikatnye..huhu

Zara Yasmine said...

I sense alot of angst here, ape nih kakak...relax...cool...buat tak tau jer, if its nothing to do with you, just keep out ^_^