Tuesday 19 January 2010

Cikgu Rin~

Hee.. i've started my praktikal program.

Skolah menengah putrajaya presint 14 ni sooOOo la cantik ok! i love my class!! :D

Tapi... agak mencabar.. im not sure if i can really be a good teacher.. but i'll try my best iAllah.

There are times where i feel like crying.. when i heard them singing.. adoyai.. tersentuh rasa hati. Sob.. sob!

Aku rasa kerja ni cam seronok if aku tak perlu susah hati pasal all the workload.. Owh speaking of workload.. baru teringat banyak nye keje lum siap.. huahua...

ok cikgu rin.. sila wat keje skang!

My dearest frens and family, please pray for me yah.. :)

6 comments:

bingkisan said...

seems u'r so excited with the new chaps of ur life..sampai post 2 kali tajok yg same ni.

hehe..hv a pleasant journey as a teacher..

cikgu rynnnnnnnn!!!

Rynn said...

haha.. tu la pasal.. baru prasan post smpai dua kali.. internet ni la mengong.. huhu..

thanks kamu! doakan me tau!

nadirah alias said...

wee~dh stat praktikal!all the best dear!
i know u can be a good teacher.dig deeper inside u..u will find.hehe

Rynn said...

thanks polar!! im stil searching the teacher in me.. pray for me tau!

riaizzatirazali said...

ko??? cikgu??? abeh kanak2 semua jahanam! ko gabung plak dgn asyran! mmg terbaik lah! ;p

*pls igt respond pertama ko bila tau aku amek nursing? ;p

cinta itu boleh dipupuk, yg penting kena senantiasa optimist. u can go anywhere as long as u bear that in your mind. :)

Rynn said...

haha.. ria.. balas dendam nampak.. aku rasa aku tak se'horror' asyran kot.. hik..

thanks darl! pray for me tau!!