Wednesday 6 January 2010

When Adam rules the house...

Hari ni, jaga Adam Nurhan dari kul 12 sampai petang kang kot.. Adam mengamuk nak ikut mummy gi kerja.. sian lak. Pujuk punya pujuk, kasi susu segelas.. dia pun diam..

Pastu layan dia tengok wonderpets.. Baru aku perasan how annoying dat cartoon is.. SooOOOO annoying sampai rasa nak cucuk telinga bertubi-tubi dengan garpu.. ala2 kasim selamat gitu.. Yes.. it is THAT annoying!!!

Perlu lah kot sume benda nak menyanyi.? kalo sedap takpe gak.. haha.. demam kepialu aku camni.. Tapi adam punya pasal, aku layan lah jugak.. tengok dia semangat nyanyi bersama.. aku pun terhibur lah jugak kan.. huahua..

Pastu adam ajak karoke.. aku pun layan la sambil pasang lagu kat laptop.. antara lagu yang adam request:

1) aku bukan superman
2) ku percaya ada cinta by siti nurhaliza
3) erm..ala.. lagu tak laku-laku tu.. ape ntah tajuk dia
4) lagu duit-duit.. tapi lagu ni mak andak takde la.. sorry adam.
5) jatuh cinta lagi
6) im taking back my love - enrique ok!!

haa.. tu je kot! sakit tekak aku berduet bersama adam.. haha..


pastu layan dia makan roti lak.. adam belum pandai baca.. tapi aku pelik gak tetiba je dia buat-buat baca dari botol peanut butter tu dengan nada cam dalam iklan.. "makan ini dan anda sihat, berkhasiat, boleh berlari dan sedap!".. huhu. .pandai2 je reka cite.. boleh berlari tu tak nahan tu..

Owh.. adam tengah solat tu.. solat zuhur 1 rakaat.. zikir and wirid 15 minit pastu volume cam satu taman boleh dengar kot?? Serius tak perlu microfon dah.. haha.. Bagusnya nephew aku sorang ni.. alim ulama' sungguh.



13 orang anak sedara.. 13 ragam.. Tapi Mak Andak loves you all!! xoxo

3 comments:

riaizzatirazali said...

hahah! eh lagu x laku2 tu theme song pujah kot!!! ;p

adam2. mengucap pjg aku dgn budak ni. naughty2 pon terre smyg so cool la kan? ;p

ain anak pak malau said...

haha...ain taw lagu x laku-laku tuh..tajuk dye cari jodoh!!hehe adam mmg suke lagu gituh...

ain anak pak malau said...

haha...ain taw lagu x laku-laku tuh..tajuk dye cari jodoh!!hehe adam mmg suke lagu gituh...