Tuesday 30 March 2010

Can't be bothered!

Haaaaaiiihhh...... erm, tak baik kan mengeluh panjang2.. astaghfirullah...

I've been whining too much.. i don't want to whine anymore.. especially over this matter..


I CAN'T BE BOTHERED ANYMORE!


Lagi 3 minggu, praktikum aku akan berakhir..


Penderitaan mengadap penyu tua itu will be over.. naseb baik la i love my students so much i can bear it all... sabar.. aku mengajar bukan kerana si tua itu.. tapi kerana Allah, dan kerana student2 aku.


Tak tau apa masalah dia suka sangat condemn aku.. guru-guru seperjuangan yang lain pun sama jugak nasibnya. Sian dorang. Kami semua kah yang bermasalah. Or dia sorang je yang sakit mental?


Lantak ko lar orang tua..


Ko suka sangat wat cite sana sini kan.. satu hari nanti, biar mulut manis ko tu, menjerat diri sendiri.. waktu tu, baru ko tau langit tu tinggi ke rendah!


Aku dah buat tugas aku. Aku tak pernah ingkar arahan ko. Lepas ni ko nak buat cite ape pasal aku, suka hati ko lar.. and si lecturer pulak, nak percaya ke, taknak percaya ke, terpulang la.. kalo aku explain lebih2 orang akan kata aku being defensive...


Pasni aku malas dah nak layan.


Satu je aku doa, kalau ko tak berlaku adil terhadap aku, ko jawab la sendiri dengan Tuhan esok. Elaun yang ko dapat kerana (sepatutnya) membimbing aku, ko makan la jadi darah daging. Esok ko tanggung la kat akhirat. Tu je. Sekian, terima kasih!

No comments: