Thursday 4 June 2009

And now what?

Can't believe i'm done!!! wheeeheeeheee!! Owh, inikah perasaannya bila merdeka? Saya suker!!!!

Me, Tessa, Quie, Duoloss, Rob and Fai celebrated our kemerdekaan by lepaking in Llandudno and ice skating in Chester. Best sangat! Tapi my feet hurt..huhu..but i really enjoyed myself today. We had so much fun. And i'm gonna miss them! Seriously, Tessa and Quie are the best!


Okay2.. now that i've finished all the serabut2 psychology thingy (which berjaya kept me stressed enuf for 3 years), what's next?


wohoho.. So many things to do in these 2 months.. eh, one and a half bulan je actually.. coz I'm going back next month insyaAllah.. yeay!


These are the things i need to do before i go back (sempat ke?):-

1- Habiskan segala novels yang dah berhabuk dan agaknya dah merajuk tunggu aku baca.

2- Get rid of the things i no longer need. Maybe nak bukak carboot later. Kongsi with Adeq and Akma. Mari2 datang beli..hee

3- Packing seribu macam barang nak buat balik (part paling aku lemah). And ship them to Malaysia (owh terbang lagi duitku).

4-Pindah rumah lain sebab contract rumah abes dis month. Nak kena angkut segala perkakas2 dapur dan barang2 sendiri.. adoiyai! Lelaki2 gagah di luar sana, care to help? heee =D

5- Cancel semua accounts - bank account, landline account, internet account, gas account, electricity account, mobile account, water account.. Pergh! banyak giler accounts rupanya.. no wonder asal hujung bulan je, duit kering.. huahua~

6- Entertain kawan2 yang nak datang visit this month.. yeay! Ada 2 rombongan nih.. hihi

7- Nak abeskan series Friends.. yang dah lama dibeli (yer saya memang suka membazir), tapi tak sempat2 nak menonton.. (busy lah katakan)

8- Shopping2 souvenir for anak-beranak (yang sizenya macam satu angkatan perang) and for kawan2 (yang baik hati). Sorry la geng if hadiah yang korang dapat nanti mungkin nilainya menyamai sebiji epal cuma. Sengkek beb! Aku keje tapi majikan tak bayar gaji. Kurang asam sungguh! Jadi bukanlah aku kedekut ye.. harap faham~ =)

9- Kuruskan badan..ehem2.. aku gemuk ke? Ok takyah jawab.

10- Pergi london. pergi paris.

11- Graduate
12- balik malaysia! yeeeehahaha!

Ok tak larat nak pk dah..taraaa~

No comments: