Tuesday 10 August 2010

Just Married~

Alhamdulillah..aku telah selamat diijabkabulkan dengan kekasih hati .. hehe.. Mohd Juhaimi Isa pada 30 julai 2010.. malam yang penuh dengan drama.. haha.. tp syukur sangat segalanya berakhir dengan penuh kegembiraan dan gelak tawa. Thanks to kengkawan yg berada di sisi menenangkan hati aku yang tak keruan waktu tu.. sangat sangat syukur korang ada time tu. kalo tak mesti aku da melalak or mungkin histeria.. haha! Typical Rozzairin!


Pesanan aku kepada mereka yang bakal bernikah, make sure nanti korang rancang elok2 dengan family tempat korang nak duduk bersimpuh time akad nikah dijalankan. You don't want to miss the moment when he lafaz the magic words "Aku terima nikah... bla..bla.. tunai!


Alhamdulillah walaupun aku duduk agak ceruk, i managed to hear every words from him. And there goes my tears.. i knew i'd cry.. of course! It was such a beautiful moment! So beautiful! No words can describe my feelings waktu tu. Akhirnya aku menjadi milik dia. Hanya dengan satu lafaz. Rasa cam magic pulak. haha.. syukur pada Allah.

Ok now nak buat ucapan terima kasih..

1) Firstly, i wanna thank my beloved family yang terlalu supportive dari segi kewangan, tenaga, and moral. Korang memang terbaek. Especially to kak lily aka my wedding planner, i don't know what i'm gonna do without u. You've done so much i can never pay u back. And sponsor utama, Abang saperi and kak cha.. moga Allah tambah rezeki kalian. Ateh yang menjahit siang malam.. Moga ateh menjadi tukang jahit terkenal suatu hari nanti.. hehe.. and adik fikri, my driver (hehe).. thank u sebab rajin giler melayan kakak ke sana ke mari.. and mak yang tak jemu2 mendoakan dan menasihati.. Dan juga Cik ani dan Acik yang bagi guna rumah dorang, and acik dengan gigih amik video, Namin yang sangat rajin membantu itu ini dan jadi pengapit.. mekasih!! Thank u! Thank u! Thank u!

2) And of course to my 2 orang kuat, Ria dan Polar, terima kasih sebab sudi teman aku ke sana ke mari, bagi pinjam itu ini, n tak jemu2 kasi nasihat and pendapat. Moga Allah balas segala kebaikan korang.

3) And to my hubby, you've been so bersabar dengan me all this while, and setia mendengar what i've got to say. and for all your support dari setiap segi, Thank u so much! I love u!





4) And to all other GAULians, thanks memeriahkan majlis aku aritu. Family aku cakap, korang memang bikin havoc.. kalo tak mesti senyap sunyi je majlis.. love u guys!!



5) Ramai jugak tetamu dari jauh.. Kawan2 kmb ika, nazrul, milah, shazni, faizal, dan dibah n lang yang datang one week earlier. Eyin from KL. Nana and Sumpit. Bangorians pun ramai yang datang.. sgt terharu!!! and paling terkejut bila parents ili, Auntie Rai and Uncle Ihsan datang all the way from Shah Alam.. memang terkejut beruk kot.. terharu giler! And sume tetamu yang hadir. Thank u guys! Thank u so much!

Ok dah abes kot ucapan terima kasih.. memang tak mampu nak thank everyone. Panjang lebar. Bukan sume orang baca pun. Ah peduli ape, yang penting aku ucap jugak. hihi..

Apa2 pun, aku sangat lega sebab semuanya dah berakhir. After all the headaches and cryings, it's all over now. And i'm so satisfied. Syukur pada Allah. :)

3 comments:

riaizzatirazali said...

hehe you are welcome my dear! make sure my wedding pon you are there! jgn kata ayah termakbul sudah, 'entah2 zaireen dah anak berderet2 xde dia nak nak heran nya awak br nak akwen' haha kejam k kejam!

nadirah alias said...

u are most welcome dear!n like ria said, make sure when my turn comes u are there!x kira la anak dh berderet or ko tgh boyot ke apa!hehe

Rynn said...

hehe.. insyaAllah.. kalau takde aral ape2.. of course i'll be there from the beginning.. im praying so that God will give me the same chance u girls had when it was my turn... so, please kawin time aku sudah berada di kuantan, and not Kuching.. huhu..