Wednesday 11 August 2010

Perasaan aku?


Ramai orang tanya,

"Ape perasaan dah jadi isteri orang?"

"Best jadi pengantin baru?"

And macam2 la soalan yang sewaktu dengannya.

Talking about perasaan aku sebagai pengantin baru.. hee... i feel sweet! i feel blessed! Every moment is so indah with him around. And even though now we are far apart, i'm still happy. It's good to know that you have a husband. Someone you belong to. No matter where on earth he is, he's still yours. And it's such a magical feeling.

Ada jugak moments yang kelakar and memalukan as a pengantin baru. Haha..thinking of it pun dah boleh buat aku histeria.. aaaAAAaaaaa! Mengot Rin!

And now.. aku menyambut ramadhan yang pertama sebagai seorang isteri. Yep.. our very first ramadhan together.. Tapi sadly kami belum ada chance berbuka and bersahur bersama lagi. InsyaAllah end of ramadhan nanti sempat kot.


Doakan kebahagian kami yer.. Ini semua baru permulaan.. panjang lagi perjalanan hidup ni insyaAllah..


Kla, nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua! Jom jom kita pose! Chow!

5 comments:

bingkisan said...

i loike!hehe

Anonymous said...

haha. congrats rin. baca pun dah cukup bleh buat aku rasa nak kawin. huahauahau.

Rynn said...

hubby: me loike too! :D husni: thank u! Cepat2 cari calon n kawin.. Hee..

pujah said...

huhuhuh! masih terngiang ngiang di telinga aku..sharing moment yg berguna! wakakak

Rynn said...

pujah: sshhhhh... rahsia! hahahaa!