Friday 8 October 2010

Super Auntie :)

I've got a great news today.. Kak Lily's pregnant.. again.. :)


And this one.. it's my 16th nephew/niece... ~Jumi.. sila bersedia dengan ang pau lebih tebal next year :')


Aku masih ingat lagi the first time aku bergelar ibu saudara. Masa tu aku baru 9 tahun. 9 tahun ok! Raihana masih berhingus lagi, aku dah jadi mak sedara orang.. haha.. jangan marah ye nana.

Nephew yang sulong (15 years old) and yang 2nd (14 years old). Yeah i know, they are giants~


And know what they call me? MAK ANDAK.


I was like... " WTH? tak glamer langsong!". Jauh di lubuk hatiku, aku nak dipanggil Auntie Rin ke. Auntie Rozza ke.. kan glamer tuh. ni Landak? eh.. Mak Andak? Urrghhh! I have no idea where that name comes from.


Tapi aku hanyalah sorang budak hitam berumur 9 tahun waktu tu. Siapalah kesah nama aku glamer ke tak..


So, here i am.. being called Mak Andak by those little monsters (And some are not so little anymore).. And membesar di negeri bersempadan dengan Terengganu, Mak Andak telah bertukar kepada Mak Andok. Dan Mandok akhirnya.. haha.. Can't be bothered nymore.. and i kinda used to it now. :)


And now.. working hard to be called Mama pulak .. Doakan :)

6 comments:

riaizzatirazali said...

hahaha sengal gila mandok ni!

ok gila x tahan statement 'trying hard nak jadi mama'

haha all the best dear! at least xde la lonely sgt kan kalau dah berperut? haha!

Rynn said...

hehe.. thanks bucuk! tu lar.. kalo da ada perut, instead of talking to myself, i can talk to my perut pulak.. mudah-mudahan murah rezeki.. amiin.. doakan la aku.. ko pun mesti tak sabar nk jd auntie yaaaa kan? hee :P

Zara Yasmine said...

OMG kak lily is preggers?? yay yay ada kawan ;)

Rynn said...

yes kak kim.. u've got a fren now.. she's due in june.. :)

Nana Said said...

anak sedara dalam gambar mungkin menurun gen ayahnye kan,kan?

ahaha~penipu ok berhingus...manade!

kre ok gak la ko anak sedara panggil mandak @ landak...kalo izah lagi bes, amir(boy sulung k. yong) panggil die m a l a n g (mak lang)...kui 3x

Rynn said...

nana: of course gen ayahnya.. nak harapkan gen ibunya? katik2 belaka.. haha.. including me!

sian izzah.. harap2 tak menjadi satu doa la.. haha..